Beste Thaise Massage Rotterdam  thumbnail

Published Jul 11, 23
6 min read

Thaise Massage Den Bosch

Iedereen huurt daarna een fiets maar ik besluit om na het bezichtigen van enkele tempels alleen op verkenning te gaan in het park. Ik neem dan ook rustig de tijd om de vele tempels die zich hier bevinden te bezichtigen. Vooral de Wat Mahathat loont de moeite met zijn staande Boeddha van 9 meter hoogte.

Dit is trouwens een eindje fietsen en ik moet behoorlijk opletten dat ik aan de linkerkant van de weg blijf rijden. Het links rijden moet toch wel even wennen (thaise massage jabbeke). Terug in het park fiets ik nog naar de Wat Si Sawai, de Wat Trphang Ngoen en de Wat Sa Si.

Je ziet hier de meest diverse dingen uitgestald liggen zoals gedroogde varkenshuid (een vorm van chips), allerhande soorten wormen in verschillende groottes en kleuren, insecten en nog meer van dat lekkers. Heel bizar zijn evenwel de koeien- en varkensembryo’s alsook de moederkoeken. Ik heb me voor de lunch dan ook beperkt tot een vegetarisch noedelsoepje (thaise massage haacht).

Hier worden vooral olifanten verzorgd die het slachtoffer zijn van landmijnen. Uiteraard moet voor deze verzorging betaald worden en zijn het enkel de meer bemiddelde eigenaars die hier toe in staat zijn. In de late namiddag komen we aan in het hotel te Chiang Mai en hier nemen we afscheid van Meaw, de chauffeur en zijn begeleider.

Als ik daarna probeer dit allemaal in mijn rugzak te proppen blijkt dat deze te klein is (Traditional Thai massage Brugge). Na het avondeten wandel ik dan ook naar het centrum voor een bezoekje aan de night-market. Tussen de vele kraampjes kijk ik mijn ogen uit aan de vele souvenirs, prullaria en andere kleurrijke koopwaar.

Ik koop een paar teenslippers voor 170 bath en kijk ook uit voor een nieuwe rugzak. thaise massage rotem. Ik zie er een van de North-fase maar merk ook onmiddellijk dat deze namaak is. Als de verkoper mijn interesse ziet stelt hij meteen een prijs voor van 2000 bath. Ik probeer hem uit te leggen dat dit voor een nep artikel veel te duur is en doe een tegenbod van 400 bath.

Thaise Massage Olie

Achteraf zal blijken dat ik mij toch heb laten oplichten want op de eerste dag van de trekking begeeft de ritssluiting het al. Donderdag 26 juni. Normaal gezien is het vandaag een vrije dag maar als Tom vraagt naar mijn plannen vertel ik dat een bezoek aan de Wat Phrathat op de Doi Suthep een must is - thaise massage ekeren.

Hier aangekomen merken we dat doi het Thai woord is voor berg want om de tempel te bereiken moet men 300 trappen beklimmen - den haag thaise massage. Voor de minder sportieve mensen is er wel een lift maar de meeste nemen de trap. Binnen in het tempelcomplex staat een prachtige gouden chedi die de relieken van de Boeddha bevat en veel Thai lopen hier in wijzerszin rond als boetedoening.

Na het eerbiedig groeten van de Boeddha mag je dan door schuifelen naar een monnik die je zegent en je een armbandje omknoopt. Na het doneren van een geldsom mag je dan je naam in het grote gastenboek bijschrijven. We bezoeken daarna nog een orchideeën- en vlindertuin en rijden dan terug naar het centrum om te lunchen.

Ik slenter over Tha Phae road als ik plotseling wordt aangesproken door een mooie juffrouw die mij een voetmassage voorstelt - thaise massage video. En waarom ook niet. Mijn voeten worden gewassen, ik word er prima gemasseerd, mijn nagels worden geknipt en dit alles voor 170 bath. Ik weet het zeker: de hemel ligt in Chiang Mai! Als ik de poort van de oude stad door wandel ontdek ik een gezellig marktje waar ik enkele hemden koop voor een prikje.

Een sawatdeekhrap (goedendag) doet hier wonderen - thaise massage heusden zolder. Ik drink een koffie bij Starbucks en wandel daarna verder door de stad. Ik word opnieuw aangesproken door een vrouw die voorstelt om mijn haar te knippen. En waarom ook niet. Het knippen stelt niet veel voor maar de behandeling van haarwassen en hoofdmassage is een geweldige belevenis.

Ik besluit om te voet naar het hotel te lopen en geniet van de vele kleurrijke winkeltjes en de vele geuren die mij toe waaien tijdens mijn avondwandeling. Vrijdag, 27 juni. Vandaag beginnen we aan de driedaagse trekking. Manit komt ons om 09 uur ophalen en met de songthaeo’s rijden we eerst één uur noordwaarts tot we in een klein dorpje aankomen waar we water kunnen inslaan.

Thaise Massage Sint Antonius

Dan gaat het verder naar een olifantenkamp voor een ritje van één uur op een olifant. Dit moet je natuurlijk een keer meemaken. Na de eenvoudige maar lekkere lunch beginnen we aan een eerste voettocht van 2,5 uur - thaise massage gent centrum. Het gaat stijl bergop en ik ben blij dat ik een goede conditie bezit.

Daarna gaat het verder tot in het Karen dorp waar we onze slaapplaats in gereedheid brengen. Ik leg mijn mat uit en hang mijn klamboe op. Gelukkig heb ik een opblaasbaar kussen bij wat toch voor enig comfort zorgt. Manit en Daddie zorgen ondertussen voor het eten. Omdat we s’morgens in de songthaeo het eten zagen liggen waaronder ook het kippenvlees vraagt Tom aan Manit om ook voor een vegetarische schotel te zorgen.

Na het eten maak ik nog een wandeling door het dorp en zie opeens een groot aantal zonnepanelen staan. Als ik nieuwsgierig op ontdekking ga ontmoet ik de 3 juffrouwen die hier les geven aan de kinderen en ze leggen me uit dat deze zonnepanelen enkel dienen om het schooltje van elektriciteit te voorzien.

Ze beginnen me daarna uit te vragen en als ik vertel dat ikzelf ook leraar ben worden ze heel erg nieuwsgierig. thaise massage den haag. Jammer genoeg is hun Engels niet bijster goed wat het gesprek enigszins bemoeilijkt. Gelukkig heb ik een 30-tal pennen bij me en als ik deze aan hen overhandig word ik overstelpt met bedankjes, zegeningen en gelukwensen.

Zaterdag 28 juni. Met de kippen op stok maar s’morgen bij het kraaien van de hanen ook weer wakker. Om 6 uur sta ik op en na een koude plens water in mijn gezicht kan ik genieten van de zonsopgang. Er volgt een stevig ontbijt met eieren en banaan en om 8 uur zijn we weer op pad.

In een hutje op een van deze terrassen worden we opgewacht om te lunchen, en de noedelsoep smaakt prima. Ik heb gelukkig mijn trekkersbestek bij want het eten van noedelslierten met enkel een lepel is niet echt gemakkelijk - thaise massage berchem. Daarna lopen we verder maar de groep valt uit elkaar. Omdat er steeds meer mensen achterblijven raken ik, Tom en de gids Daddie afgezonderd.

Thaise Massage In Belgie

Of toch? Als we bij een open plek aan een driesprong komen besluiten we te wachten maar we zien of horen niemand meer. En net nu barst er een tropische regenbui los. Ik krijg niet eens de kans om mijn regenjasje uit mijn rugzak te halen en ben dan ook binnen de minuut drijfnat. erotische thaise massage den haag.